neděle 8. března 2015

Hunger Games 30 day challenge #8

Postava, která se ti nejvíce podobá?

  • U téhle otázky mě čekala dlouhá výpravná exkurze do mojí duše, musela jsem si uvědomit své priority. Začala jsem tím, že jsem si položila pár otázek. Na čem mi záleží? Co nechápu na světě? Bez čeho bych nepřežila? Co je můj největší hřích? Tak tedy; záleží mi na mé rodině a blízkých a to více než na mě samotné, ovšem o sebe s péčí také nezaostávám a jsem ráda, když je o mě dobře postaráno. Na světě nechápu tu jeho agresi a nutnost řešit vše konfliktem. Nepřežila bych bez svých blízkých, ale zároveň také bez nějakého toho svého osobního komfortu. Můj největší hřích je má sobeckost a namyšlenost a rozhodně také touha po svém vlastním potěšení. Tyto výsledky jsem zvážila a přišla jsem s následující alternativou. Postava, která se mi nejvíce podobá je Cetkie, neboli Effie Trinketová. Zhýčkaná dámička z Kapitolu, která si však umí sjednat respekt, záleží jí na svých blízkých a v krizových situacích se vždy postaví na správnou stranu. Tuto postavu mám osobně neskutečně ráda, ale až doteď jsem netušila jak moc jsme si podobné.







Žádné komentáře:

Okomentovat