sobota 14. března 2015

Hunger Games 30 day challenge #14

Tvůj nejoblíbenější splátce (kromě Peety a Katniss)?

  • Ani jsem se nemusela dlouho rozmýšlet, abych jednoho řekla. Normálně by to byl určitě Haymitch, ale s tím jsme se v aréně nesetkali, proto řeknu jednu dívčí splátkyni, která si plně získala můj obdiv a pozornost. Byla jsem opravdu v pokušení říct Finnicka, protože Finnick je Finnick, ale nakonec jsem si v hlavě srovnala priority a uvědomila jsem si, že mojí nejoblíbenější splátkyní z celé série je Johanna Masonová. Ženská splátkyně z 7. kraje a později i vítězka 71. Hladových Her. Moc se mi líbí její přístup, příběh, který se touto tvrdou a na první dojem drzou, nevychovanou a protivnou postavou skrývá je také velmi silný. Musím se však přiznat, že Johannu jsem začala mít ráda až s třetí knihou, ve filmu se mi však líbila už na poprvé. Představovala jsem si jí úplně jinak, jako trochu starší, ale když jsem ji ve filmu spatřila, uvědomila jsem si, že Johanna Masonová nemohla být obsazena lépe. Rozhodně jedna z mých nejoblíbenějších postav celé série.



Žádné komentáře:

Okomentovat