čtvrtek 12. března 2015

Hunger Games 30 day challenge #12

Postava u které sis přála, aby nezemřela

  • Možná vás překvapím, ale není to ani Prim Everdeenová, ani Finnick a ani Routa. Není to nikdo kdo by si dvakrát zasloužil žít, ale podle mého názoru by měl mnohem lepší naději na to, stát se někým lepším, než kdokoliv jiný. Je to bývalý tvůrce Hladových Her Seneca Crane. Někdo si určitě řekne "proboha proč?!", nechte mě vysvětlit. I když vidíte tu jeho zhýčkanost Kapitolem, nemůžete o něm říci, že by byl vynaloženě zlý. Rozhodně si nezasloužil zemřít za to, co pro hry udělal. Postavil se za Katniss, dal jí v hodnocení hodně vysoké skóre a zařídil aby z arény vzešli Peeta i Katniss a to vše proti prezidentově vůli. Já osobně si myslím, že by z něj byl skvělý revolucionář a, že by měl velké předpoklady k tomu, přidat se k rebelům. Proto jeho smrti lituji nejvíce. A uznejte, jeho vousy jsou prostě bomba:D

2 komentáře:

  1. Seneca byl super :D diky němu tam byly ty senzační bobule.. Upřímně jsem z jeho smrti cítila že je něco blbě a Pultarche jsem kvůli tomu neměla nejdřív vůbec ráda. R. I. P

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně někdo, kdo sdílí můj názor:)

    OdpovědětVymazat