středa 4. března 2015

Hunger Games 30 day challenge #4

Postava, kterou všichni nesnáší, ale ty ji máš ráda

  • Odpověď na tuhle otázku je pro mě víceméně jednoznačná, mnozí se určitě budou divit, proč jsem si oblíbila zrovna tuto postavu, ale já ji mám prostě ráda, Je to prezident Snow. Ano, nikdo jiný, než hlavní padouch příběhu. Nechte mě vysvětlit; totiž, zkuste se na to podívat z jeho pohledu. Máte na starost celou zemi, ve které pod povrchem stále vře násilí způsobené občanskou válkou, jak se toho násilí zbavíte? Zasejete do lidí strach z onoho konfliktu. A jak to udělat tak, aby jste nebyli považování za diktátora? Přesně tak jako to bylo vyřešeno v Hunger Games. Když nad tím tak přemýšlím, dokonce Snowa chápu a i kdyby jste ho nechápali, tak všichni musíme uznat, že on byl prostě dobrý zloduch. O tomhle tématu se ještě samostatně rozepíšu v článku.








Žádné komentáře:

Okomentovat