středa 25. února 2015

Fandom Tops #1 leden 2015

Jako já vím, že jsme slíbila, že budou brzo, ale prostě se mi do toho moc nechtělo, měla jsem školu atd atd atd. Prostě výmluvy, ale tenhle blog je tu pro mě, proto nemám výčitky,  nicméně se vám omlouvám a vy si užijte první Fandom Tops.
Ps: Ne, já si ten trapnej hashtag v názvu nemohla odpustit. #Don'tCare
  • Nějaká nová obsese?
  • V lednu mi přibyly akorát Hunger Games do kterých jsem se totálně zaláskovala! Chvalme tu úžasnou ženu za stvoření něco tak dokonalého.
  • Fanfiction měsíce?
  • Je stoprocentně povídka Johnlock povídka "Ještě jednou a s citem", kterou čtu v krásném českém překladu na stránce Johnlock Positive, tahle stránka je dokonalá, nikdy na ní nepřestanu číst.
  • Fanvideo měsíce?
  • Tady jsem trochu váhala, ale pak jsem se rozhodla pro Multifandomové video od dokonalé Pteryx, se kterou na něm spolupracovala Pingvi. Video se jmenuje "drown your demons" a rozhodně stojí za zhlédnutí. Píseň Can you feel my heart od úžasných Bring me the horizon k němu určitě sedí.

  • Fanart měsíce?
  • Lidičky shame on me, protože já nevím, kdo tohle vytvořil. Tenhle obrázek jsem si stáhla už před dlouhou dobou, ale doopravdy nevím kde, předpokládám, že z tumbleru, ale to je vše  co vám k tomu řeknu. Nicméně je nádherný, zobrazuje můj oblíbený pairing, a to Lokiho Laufeysona a Thranduila Greenleafa, kdo je oba dva zná, musí uznat že by se k sobě prostě hodili. No jo, je to teplé jako písek v létě na pláži, ale co:D


  • Píseň měsíce?
  • Hm, těžká to otázka, za leden jsem si oblíbila spoustu písní, ale kdybych musela vybrat jednu, tak je to určitě píseň od skupiny AFI, která se originálně jmenuje Prelude 12/21, ale je spíše známá pod názvem Kiss my eyes and lay me to sleep, no uznejte, to je prostě cool název:D. Nicméně za písnička je úžasně tajemná, chytlavá a i trochu temná, rozhodně stojí za poslechutí. Píseň si můžete pustit tady.
  • Hudební interpret měsíce?
  • Nemusím dlouho přemýšlet a rozhodně řeknu, že zpěvačka Christina Perri, někdo řekne, že je to jen další popová zpěvačka, ale já jsem její písně pochopila trochu jinak, než možná ona sama. Podle mě mají mnohem hlubší význam, než se na první pohled zdá. Písničky si můžete poslechnout a i si o ní něco přečíst zde.
  • Kniha měsíce?
  • Za leden by to byly jednoznačně Hunger Games, na které plánuji samostatnou recenzi, kdybych však měla říci jen jednu knihu, bylo by to asi Hledání Aljašky od Johna Greena. Hodně lidí řekne, že ta kniha dopadla špatně, ale pro mě ne, dopadla jakýmsi smířením a to je mnohdy důležitější než naplnění svých tužeb.
  • Film měsíce?
  • Rozhodně, jednoznačně a stoprocentně Imitation Game, aneb Kód Enigmy s úžasným Benedictem Cumberbatchem, Jedná se o životopisný snímek o matematikovi Alanu Turingovi, jehož životní příběh je vážně síla. On rozluštil enigmu, díky němu byla vyhrána válka a vláda ho zatkla a odsoudila k chemické kastraci za to, že byl homosexuál. Tento film ve mě zanechal tolik pocitů; zlobu, vztek, pochopení... Rozhodně stojí za zhlédnutí. Přidávám trailer.
Ták mí milý zlatí, konečně jsme se prokousali do konce, tenhle článek mi dal doopravdy zabrat, příští článek bude s největší pravděpodobností recenze na Divergenci, kterou jsem nedávno přečetla:)
Vaše,
Wretched Angel








5 komentářů:

  1. S tím filmem a songem na 1oooooo% souhlasím:)
    Opět d.o.k.o.n.a.l.ý článek:'3

    OdpovědětVymazat
  2. Moje milá Wretched Angel:) Nebýt tvého věčného žvatlání a snění o Hunger games ve škole,nikdy bych se snad nedokopala k tomu,abych si to pustila a zjistila jak skvělý film to vlastně je.Totálně jsem se do toho zamilovala a rozhodně si přečtu i knihu! :D:) Vůbec nepochybuj o svém talentu na psaní tak dokonalých článků,protože budme upřímní,jsou dokonalé!:)<3 Pokračuj v tom co umíš nejlíp a necht tě vždy provází štěstěna tvoje x Brittany :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc moc děkuju!
      Upřímně jsi mě svým komentářem překvapila:3
      Rozhodně si knihu přečti a už se těším až to ve škole prokonzultujeme:D<3

      Vymazat
    2. Taky se moc těším na naši konzultaci :D<3

      Vymazat