neděle 15. února 2015

Vítej u Wretched Angel!

 Zdravím vás vy zbloudilé duše, které si skrz nekonečné internetové končiny našly cestu sem ke mě. Já jsem Wretched Angel, nikdo speciální, či výjimečný, pouze obyčejný člověk jako vy. Mám nepřehledné množství zájmů, koníčků a obsesí, se kterými jsem se zkrátka chtěla podělit se světem.
První důležitá věc, kterou je o mě asi potřeba vědět, je to, že já jsem fangirl, vášnivá a nezastavitelná fangirl, které tlak vystoupá do astronomických výšin, když je na obzoru nová epizoda jejího oblíbeného seriálu, fangirl, která čte fanfiction a sleduje fanvidea, fangirl, který brečí u knížek jako dítě. Prostě fangirl se vším všudy a pochopte, že každá fangirl potřebuje někoho, komu by se vykecala ze svých pocitů.
 Také miluji líčení a módu. Mohla bych se malovat pořád a neustále a nikdy by mě to nepřestalo bavit. O očních stínech bych mohla diskutovat do nekonečna a dokážu půl hodiny stát před šatní skříní a rozmýšlet se jestli tu modrou košili, nebo tu červenou. Ale baví mě to a je to další věc, bez které bych nedala ani ránu.
 Další z mých vášní je psaní. Píšu už dlouho a myslím, že jsem toho za svůj život stvořila už dost. Psaní fanfiction je pro mě sice prioritou, ale také se nebráním své vlastní tvorbě. Proto se zde na blogu možná občas objeví nějaká povídka.
 Hudba, jak jinak, protože kdo by ji neměl rád, že? Já jsem na ní úplně závislá, poslouchám naprosto všechno co se mi líbí a jednu písničku si dokážu poslechnout třeba dvacetkrát za sebou.
 Jako každá správná fangirl naprosto zbožňuji čtení, čtu pořád a pořád a pořád! Knihy jsou mými nejlepšími kamarády a nikdy, nikdy bych se jich nedokázala vzdát.
 To je ve zkratce to, o čem bude tento blog, doufám že se vám tu bude líbit, za každý komentář budu nesmírně ráda.

2 komentáře:

  1. Vyčerpávající článek, až moc vyčerpávající:D
    Jsi rozená spisovatelka a s blogem rozhodně nesekej (jak už tomu bohužel bylo předtím:D)
    Rozhodně pokračuj...
    Máš ve mně plnou podporu, oporu a všechno další:D:)

    OdpovědětVymazat