úterý 17. února 2015

O čem mám k sakru vůbec psát, aneb Angel se snaží udělat nějaký plán

 Znáte ten pocit; předtím než si založíte blog, máte hlavu planou nápadů o čem psát, pak vás kamarádka k založení onoho blogu konečně dokope, vy kliknete na ikonu "přidat příspěvek" a dojde vám, že vlastně nevíte s čím začít. Proto jsem se rozhodla si články nějakým způsobem rozvrhnout, protože mě tohle neskutečně baví, tenhle blog píšu pro sebe, ale budu moc ráda, když se o něj budu moc podělit i s někým jiným.
 O čem chci tedy vlastně psát? Rozhodně zde budou k nalezené nějaké tagy, challenge, recenze či prostě vykecávání o mně. Chtěla jsem však udělat něco originálního, proto jsem se rozhodla začít vydávat sérii článků, která se bude jmenovat "fandom tops", která bude vycházet jednou měsíčně a budu v ní zmiňovat následující kategorie:
  • Nějaká nová obsese?
  • Fanfiction měsíce
  • Fanviedo měsíce
  • Fanart měsíce
  • Píseň měsíce
  • Hudební interpret měsíce
  • Kniha měsíce
  • Film měsíce
Další články jsem si chtěla rozvrhnout nějak takto:
  • Články budou prozatím min. třikrát týdně.
  • Jednou týdně se zde určitě objeví nějaká recenze.
  • Jednou měsíčně "fandom tops"
  • Min. jednou za dva týdny nějaký tag.
  • Povídání o mně, povídky a další články budou záležet na okolnostech.
Takže, předtím než se dáme do pořádného blogování nás čekají ještě čekají dva informační články, první bude o shipech neboli o párování, druhý bude čistě a jen o mně, abych se vám trochu přiblížila.
Ps: První fandom tops vyjdou zítra v osm hodin ráno, budou za již uplynulý měsíc leden.

Tak zatím,
Wretched Angel xXx

Žádné komentáře:

Okomentovat