pondělí 16. února 2015

I'm in a FANDOM

Jak již víte, můj život se skládá ze sledování seriálů, filmů a čtení knih, nikdy jsem si na to nestěžovala. Vím, že takových lidí jako já je mnoho, proto jsem se s vámi chtěla podělit o fandomy ve kterých jsem a ve kterých už doufám zůstanu. O nějakých fandomech plánuji i samostatné články, takže se nebojte, že byste o něco přišli;)

  1. Harry Potter - Asi by bylo trapné, kdybych ho nezmínila, ale Harry Potter je příběh mého dětství. První knihu jsem začala číst v šesti letech a už tehdy mě Harry Potter chytl a nepustil. Já tento příběh naprosto zbožňuji a pokaždé, když se rozhodnu přečíst si ho znovu, objevím na něm něco nového, něco úžasného. Harry Potter je můj první fandom vůbec a já vím, že tenhle příběh mě už nikdy nenechá jít.
  2. Sherlock BBC - Ach bože, tahle mini série mě naprosto chytla do svých spárů a já se stala další bezmocnou obětí Stevena Moffata a Benedictových klíčních kostí. Tenhle seriál mi dodává tolik, tolik pocitů! Je vtipný, je smutný, je silný a je prostě dokonalý. Jedinou věc, kterou bych mu vytkla, jsou ty nekonečné dvouleté pauzy mezi sériemi, které pravidelně končí něčím, nad čím vám zůstane rozum stát. Sherlock je moje srdcová záležitost a vždy asi i bude.
  3. Avengers - Řekněte mi, kdo by je neměl rád. Moje obsese se však nesoustředí ani na jednoho ze skvělých superhrdinů, ale na neodolatelného zloducha Lokiho. Bože, tenhle chlap mi absolutně zničil život. Ano, vím, Loki je šílený parchant, ale co si budeme povídat, jeho obličej to hravě vykompenzuje. Tuhle postavu navíc zbožňuji, kvůli jejímu příběhu. Vždycky mě zajímalo co se skrývá za jeho temnou stránkou a vím, že tenhle sobecký a arogantní zmetek je zároveň zlomená, obelhaná a osamělá bytost toužící po uznání. No, mé uznání si rozhodně získal.
  4. Doctor Who - Není to zas tak dlouho, co jsem tomuto seriálu propadla, ale to rozhodně nemění nic na velikostí mé posedlosti tímto seriálem. Celý tento seriál tvoří ohromně silný příběh s prvky komedie, sci-fi a občas i pořádného dramatu. Občas se tam mihnou i nějaké prvky zamilovanosti. U seriálu jsem si nejednou poplakala a rozhodně ho doporučím všem.
  5. Hobbit - Hobbit je pro mě srdcovou záležitostí, knihu jsem četla když mi bylo asi dvanáct a moc se mi líbila. Přišla mi však spíše jako pohádka, než jako temná fantasy, jak nám Hobbita představil film. To neznamená, že by se mi filmy nelíbily, naopak. Jsou nádherné, silné a skvěle propracované, na posledním díle jsem si v kině vyplakala oči. 
  6. Hunger Games - No tohle se tu rozhodně muselo objevit. Knihy jsem dostala k Vánocům a absolutně mi učarovaly. Líbila se mi palčivá upřímnost knihy pohledu na lidi a perfektní vykreslení společnosti. Nejlepší dystopie, kterou jsem doposud četla. Filmy mě malinko zklamaly, ale rozhodně nijak moc. Knihy jsou ale o sto procent lepší než filmy, s tím se musí počítat.
  7. Percy Jackson - Poprvé jsem knihy četla, když mi bylo asi deset a už tenkrát jsem se od nich nemohla odtrhnout. Před pár měsíci jsem je četla znova a byla jsem z nich vyřízená úplně stejně, Ty knihy jsou vtipné, příběh je originální a úžasný a je naprosto skvělé knihu číst z pohledu pubertálního poloboha. Filmy pro mě byly jednoznačným zklamáním, ten režisér snad ani nečetl tu knihu. To mě od Percyho však neodradilo a rozhodně bude mít neustále místo v mém fangirl srdci.
  8. Fantom Opery - Hodně lidí řekne, že ten film viděli, že se jim líbil a tím to hasne. Pro mě tedy rozhodně ne. Viděla jsem několik filmových zpracování, četla jsem originální knihu, viděla jsem i několik živých přenosů vystoupení a ten příběh mě pokaždé dostal. Postava Fantoma je pro mě dokonalá, písně z muzikálu jsou nádherné a ten smutný, zamilovaný a z mého pohledu i trošku tragický příběh si mě absolutně omotal kolem prstu. Musím podotknout, že Fantom Opery se bez slz určitě neobejde.
  9. Black Veil Brides - Jediný hudební interpret u kterého mohu hrdě říct, že od něj znám všechny písničky a každičký detail. Ano, hovořím o rockové skupině Black Veil Brides, tahle metalcorová americká banda mě strhla na kolena. Jejich hudba je naplňující, jejich texty jsou o životě a jejich názory jsou inspirující. Miluji, miluji a miluji je! Nikdy už mě nenechají jít.
  10. Torchwood - Jako já vím, že tohle by se dalo stmelit s Doctorem, ale já si prostě neodpustím samostatný odstaveček. Tenhle seriál je více krvavý, neslušný, drzý a více realistický než Doctor Who, ale rozhodně jsem od něj nečekala tolik. Příběhy v něm jsou často velmi strašidelné a skutečné, postavy jsou drsnější než v Doctorovi, ale rozhodně ne horší. Tento seriál si mě také získal, i když je pravda, že celá čtvrtá řada už byla prakticky o ničem.
  11. Odkaz Dračích Jezdců - Ano, mluvím o slavném Eragonovi. Víte mě velmi málo knížek uchvátilo už první stránkou, ale Eragon to dokázal. Celou sérii jsem doslova zhltla, příběh je krásný, drsný, bolavý, politický a neskutečně nádherný. Eragon je jedna z mých nejoblíbenějších fantasy a rozhodně bych ho zařadila do mých tří nejoblíbenějších knih vůbec.
  12. Benedict Cumberbatch & Tom Hiddleston - Tito dva herci jsou rozhodně mými nejoblíbenějšími herci vůbec. Oba dva oplývají talentem, šarmem a ještě k tomu nelegální krásou. Jejich filmy jsou vždy k nezaplacení a já je opravdu zbožňuji.
Takže, pokud jste se prokousali až sem, tak to vám upřímně gratuluji, tento článek je rozhodně vyčerpávající, nicméně to jsou informace o mě, které jsou potřeba znát, než se mou dát do opravdového blogování.
Mějte se krásně lidičky, 
vaše Wretched Angel

Žádné komentáře:

Okomentovat